BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 19, 2011

catatan exam - bahagian 2~

15/5/2011 --> farmakologi 3
tido lewat lagi... habis ttukar nama2x ubat schizophenia, depression, anxiety, parkinson dan alzheimer... dimana silap aku...?? sbb aku ttido masa mhafal :) pagi sblm msk dewan br baca pasal dermatologi, nasib baik ujian dulu dah hafal, so, x de la kalut sgt.
nmpak relax kn aku ni...?? tapi korang x tau dlm relax aku tu ada risau. jadi, bila nk hilangkan rasa risau tu, aku hafal smbil dgr lagu... kekadang dlm dewan pun aku nyanyi gak.... nyanyi sbb x ingat apa y dibaca atau nyanyi nk tunggu masa tuk kuar dwn..
nk dijadikan cerita, ada seorang sahabat kita ni siap awal paper ni... fuuyooooo.... awal btul... bayangkan kita kena jwb 4 soalan short essei... aku br habis jwb soalan 2, dia dah bjalan nk kuar dwn...
"wah,u hebat la... u jwb dlm masa 1 jam... apa u jawab....??"
siap je jwb soalan, aku pun kuar.... br je tutup pintu dwn, nmpak la sahabat kita y kuar awal td... sekali dia tunjuk muka gelabah dia lak...? "u, apa jadi ni, u...?? blh msk Kist book of records pun u dah gelabah ke, sis...??"
emmm.. patut la gelabah semacam. x jwb 2 soalan rupanya. "ruginya u... 20 markah tu..."
ok, i'll make a long story short.. dia x nmpak soalan 3 dan 4. so, dia msk dwn minta ngan pengawas peperiksaaan nk jwb balik soalan tu...
alhamdulillah, Allah sentiasa bantu org y berusaha..."yup, dia blh jwb blk exam tu...." x sia2x dia usaha baca nota, hafal nota, buat tu, buat ni....

16/5/2011 --> analisis instrumentasi
tido lewat lagi.... tido lewat kerana"
1) minum minuman bkafien
2) apa itu analisis instrumentasi..??
3) xtvt hafal mhafal
4)smbil myelam minum air... kami bbual2x...
subjek ni plg kritikal, x berapa faham w/pun ulang berulang kali... Na sempat baca nota separuh je sblm msk dewan.
alhamdulillah, blh jwb :)
skrg tinggal 1 paper saje lagi... cant wait for that...

18/5/2011 --> complimentary alternatif medicine
ah, soalan sama je ngan sebelum2x ni... tp ada 1 je y lain...
"terangkan mengenai mind body intervention....."
emm... tulis je apa y patut... keluarkan segala apa y ada dlm otak ni...
btul salah, itu lain kira...

habis exam.... bebas.... keluar je dr dwn, tunggu kwn2x y lain...
pastu raikan dgn nyanyi lagu good day... na ft nini...

skrg tunggu result je... tgk hasil dr kerja sblm ni.. bbaloi atau tidak...
selamat bcuti kepada smua... jumpa lagi

No comments:

Post a Comment