BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 16, 2011

catatan exam- bahagian 1~

7/5 --> fiqh ibadat
byk btul mhafal.. hafal mksud dari segi bahasa dan istilah
alhamdulillah blh jwb~

10/5 -->  pengenalan rawatan antimikrobial dan kemoterapi
susah jugak.. mcm2x nama ubat kena hafal, tapi x de laa hafal sgt sbb byk sgt pecahan ubat...
bbuih mulut hafal kitar hiduo malaaria, kusta, tuberkulosis...
pastu buat iklan nyanyi lagu winter child sempena bday nini...

11/5 --> amalan farmasi
sidebabkan subjek ni aku x tumpukan phatian dlm kelas. aku ambil dr pkul 8:30pm hingga 1:04am utk siapkan nota dr bab 1 - 12...pastu smbung jwb soalan objektif... siap dlm 2:40am.. ya Allah, jealousnya aku bila tgk org lain tido dulu... pkul 6:30 dah bgn... aku ngantuk lagi tapi redha laa sbb aku y x tumpu phatian dlm klas... "padan muka kau"

12/5 --> teknologi farmaseutik & farmaseutik 5
aku ttido... nasib baik aku dah baca masa study week dulu, tapi otak aku mana ingat sgt. ala, tawakkal je la.... pagi tu masa aku nk bsiap g klj, "are u ready, let me see ya lalalala, love me hey yayayaya, shibidubi sha lalala" tepon bunyi, msj msk... "hepi bday, angah" sah, mak sedara aku slh org ni... bkn bday aku tp bday kak aku... tp aku dah wish awal2x. bbalik pada exam tadi, ada 2 paper. pagi teknologi farmaseutik. bagi aku soklan dia ok je.
petang tu farmaseutik 5.... wow, dah la aku ttido mlm tu, wktu rehat mlm tu pun aku ttido gak... mmg... sah... mmg sah aku ni kaki tido. msk dwn dgn lapang dada "lantak kau la farmaseutik, aku main tembak kau dgn m16 je" hehe :) tapi nasib aku baik, i'm so lucky sbb soklan essei aku blh jwb, objektif je aku sangkut. time tgk jwb tu la br menyesal "tu la kau, besarkan tido dr mbaca"
so apapun result y kuar utk subjek ni aku x kisah.... aku tipu.. aku kesah sbb aku ingat aku blh score.. teringin gak jadi genius cam cikgu x rasmi aku, baek seung jo tu....

No comments:

Post a Comment