BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

aku bukan emo~

aku ke..??
aku emo...??
ish, x de laa...
bukan aku emosi, bukan niat aku nk jadi seorg y beremosi bkn juga tujuan aku nk jadi cam gitu.. bnda ni x de kena mengena ngan emosi...

it's just... emmm u know... ala... aku cuma tersentuh a.k.a terharu bila baca komik... sampai x sedar diri tu nk menangis...
lebih2 lagi sekarang aku dlm usaha nk abiskan komik fruits basket... skrg sudah cukup kesemua 23 volume.. tinggal nk baca volume 22 dan 23 je...

kiranya aku ni feeling juga le baca komik ni... klu tgk crite x best sgt, feeling dia kurang sbb main tgk je...
skrg bila baca komik baru tau rupa2nya crite dia camni...
meaningful.... u know what i mean..??

every single volume mesti ada part yang buat kita senyum atau sedih... pastu ada plak volume yang buat kita smpai tfikir... klu nk tau crite dia camner, hehe baca laa sendiri.. klu rase diri tu malas nk baca tgk la crite dia....

watak siapa paling best dalam komik / anime ni...??
"baka neko_chan" a.k.a my kyo, the cat.....
so, aku tegaskan sekali lagi y aku bukan seorang yang mudah beremosi... aku feeling bersebab w/pun sbb dia tu x ckp kukuh...

sesetengah org kata aku ni pelik....
tapi aku x rase aku ni pelik just lain dari yang lain je...
but now I truly realize, some people don’t wanna compromise...
whatever la, kan.... hak masing2..
rambut sama hitam hati lain2, kan...??
setiap org dengan cara mereka sendiri...

       That’s all that matters to me....

No comments:

Post a Comment