BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 30, 2011

cuz i cant stop thinking bout u~

huh, hujan, hujan, hujan...
sekarang ni slalu sgt hujan, bkn nk mengeluh tapi ini kenyataan... tapi, hujan tu kan rahmat Allah s.w.t kepada hambanya....
Alhamdulillah, syukur~

setiap kali hujan mesti hidung aku buat masalah... asyik- asyik selsema.... selsema, selsema, selsema... pastu kwn baik dia pun datang..... siapa? ala, si batuk tu la... hari ni dah msk 2 hari selsema dan batuk. nasib baik x demam...

tapi benda ni x mjadi masalah pada xtvt harian aku... segala xtvt bjalan seperti biasa... hehe....

taip entry ni smbil dgr lagu DREAM HIGH dan smbil download gmbar WOOYOUNG...
gara2 tgk crite DREAM HIGH, aku jadi minat pada WooYoung 2PM... hehe...
lagi suka tgk WooYoung dan IU y lbh dikenali sebagai 'milky couple'... mereka mmg sweet...
IU / miss sushi tu pun mmg cute...
bila fikir balik, naper sblm ni x pernah perasan pun kewujudan WY ni dlm 2PM.. dulu cuma nmpak Nichkhun dan TaecYeon je... haha.. kira cam WY ni lambat menonjol la ngan aku, kn...??
kalau aku tgk video dgn gmbr si WY ni, aku rasa dia ni cm pendiam je... btul ke...?? heyyyy, sukanya tgk dia ni.... cute kn...??? kn??? kn???
ni mungkin tpengaruh dgn crita DREAM HIGH kot... ye la, watak dia pun ok w/pun bkn wtk utama...
nanti kita tunggu 30.4.11 tuk smbut bday WY, k....

No comments:

Post a Comment