BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

selesai sudah....~

yippee... THE END OF THE STORY.....!!!
kasi 4 bintang untuk komik fruits basket / furuba...


kiranya ada lagi persoalan yang tinggal.. persoalan yang x dijawab w/pun cerita ni bkn cerita yang endingnya tgantung...
apa yang aku x puas hati tentang cerita ni.....??
em...


  1. kisah Kyo ngan ayah dia x abis lagi
  2. kisah Yuki dgn emak dia
  3. kisah Ren (emak Akito) dgn Akito
  4. Momiji blm mainkan violin utk Tohru lagi
  5. kisah cinta hatori dgn cikgu tu (mereka jd ke couple??)
  6. lain2

memang cerewet aku nie... tapi cerita ni kena bagi tepukan gemuruh... hehe
pasni hajatnya nk baca Ouran High School Host Club.. tapi aku dah tgk anime dia... cerita mmg best..
slalu gelak tgk Tamaki dengan perangai childish dia... tapi aku suka tgk pasangan kembar tu...
tapi rasanya x smpat la nk baca sbb byk sgt komik y aku download... get backer, cardcaptor sakura, shaman king and etc... 

kalau blh main pilih2, nk pilih Get Backer (GB) sbb suka sgt tgk Midou Ban and his evil eyes... so cooooll....
"having a light side and a dark side is what makes life interesting"
suit you, midou...
ada sapa2 nk cadangkn anime y best x...?? cadangan anda amat dialu2kan...
ty

No comments:

Post a Comment